Blog

Brazylia, Argentyna, Urugwaj, Paragwaj - czy może być lepszy zestaw na przełom listopada i grudnia? Dziś zaczynamy naszą południowoamerykańską podróż! »
21.11.2018 Beata Radecka
Teleportowaliśmy się do Ugandy. Otoczyły nas goryle górskie, prawie skoczyła na nas masywna lwica, a potem bawiliśmy się z dzieciakami z domu dziecka. To wszystko dzięki Donacie, która w sobotni wieczór zabrała nas w podróż do serca Afryki. Do tej pory aż czuję ciarki na plecach! »
19.11.2018 Beata Radecka
Wiem, że kojarzycie mnie z wyjazdami na Kubę. Rzeczywiście, ostatnio często bawię na tej jedynej w swojej rodzaju wyspie ( w sensie i geograficznym, i metaforycznym). Zafascynowałam się tańcem, i razem z najlepszą szkołą salsy w Warszawie co roku organizujemy taneczne podróże. Chcecie zobaczyć jak to wygląda? Zapraszamy na prezentację 16 listopada w Salsa Libre w Warszawie. A po slajdach i opowieściach bezpłatna lekcja salsy kubańskiej dla wszystkich! »
07.11.2018 Beata Radecka
Przenieś się do serca Ugandy, poznaj świat goryli, szympansów, słoni, żyraf - i to wszystko w Warszawie, 17 listopada! O swoich podróżach do jednego z najbardziej fascynujących krajów świata w sobotni listopadowy wieczór opowie doświadczona podróżniczka, Donata Jończyk. Oczywiście pokaże też zdjęcia - a robi naprawdę dobre! »
06.11.2018 Beata Radecka
W radiowej Czwórce opowiadałam o podróżach po Kubie i po Dominikanie. Kto nie słuchał, ma nadal szanse - jest link do podcastu! »
05.11.2018 Beata Radecka
Jak miło odebrać z rana telefon z informacją, że zostaliśmy wyróżnieni nagrodą Orły Turystyki! Jesteśmy kameralnym, butikowym touroperatorem, i choć organizujemy podróże od wielu lat, nie myśleliśmy, że będziemy tak uhonorowani. To dzięki Waszemu ogromnemu zaangażowaniu, nasi przyjaciele podróżnicy (bo tak Was nazywamy, jesteście dla nas dużo więcej niż klientami). Bardzo dziękujemy! »
19.10.2018 Zespół Gotravel
W Armenii świętowaliśmy złote wesele moich rodziców. Nawet święta góra Ararat stanęła na wysokości zadania i ukazała się w całej krasie. Nigdy przedtem nie widziałam jej tak wyraźnie. I to nie tylko ja, ale nawet miejscowi przewodnicy, a niemłody już kierowca z zachwytem robił zdjęcia. Niespodziankom nie było końca: wznosiliśmy toasty słynnym koniakiem Ararat ( tym samym, którym delektował się Winston Churchiil), jedliśmy obiad w jaskini, przewodniczka zaskoczyła nas ogromnym tortem w sercu gór, i degustowaliśmy lokalne wina. Dziękuję całej naszej wspaniałej grupie za cudowną atmosferę! »
11.10.2018 Beata Radecka
Ruszamy właśnie do Armenii. Trochę smutno, bo właśnie zmarł wielbiony przez Ormian charyzmatyczny piosenkarz Charles Aznavour - co prawda urodzony w Paryżu, ale z ormiańskich rodziców. Miał 94 lata, więc w sumie piękny wiek osiągnął. Armenia to kraj malutki - powierzchnia jak województwo wielkopolskie, ludności zaledwie trzy miliony, ale za to jacy! Mądrzy, sprytni, serdeczni i gościnni. Już się cieszę na tę podróż! »
03.10.2018 Beata Radecka
Właśnie skończyło się bardzo intensywne dla mnie, podróżnicze lato. Dziękuję Wam, że zdecydowaliście się na podróże organizowane przez nasze biuro. Bardzo miło mi było przemierzać z Wami szlaki, zwiedzać, pływać i tańczyć. Już szykujemy wycieczki na przyszły rok - dajcie znać jak najszybciej, dokąd chcecie się wybrać! »
15.09.2018 Beata Radecka
- Za rok też jedziemy do Szwajcarii! Tylko tym razem zachodniej – jak jeden mąż oświadczyli wszyscy z naszej sierpniowej szwajcarskiej wyprawy w czasie ostatniej kolacji w Lucernie. Siedzieliśmy na starym mieście, nad brzegiem rzeki o wodzie tak kryształowo przejrzystej, że trudno uwierzyć, że płynie przez centrum dużego miasta. Grupa liczyła zaledwie sześć osób, ze mną, pilotką, siedem. I od pierwszego dnia czuliśmy się jak w gronie starych przyjaciół. Zauroczyły nas szwajcarskie góry, ośnieżone szczyty, lodowce, czyściutkie miasteczka i punktualne pociągi, którymi szybko i komfortowo przemierzaliśmy kraj zegarków i czekolady. »